Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem

W krainie przygody i dzikiej przyrody

Za nami obóz sportowy Sportgas, który pozwolił nam odkrywać nieznane zakamarki Bieszczad, aktywnie spędzać czas na korcie, leśnych szlakach i podczas wycieczek rowerowych. Ale nie zabrakło też nieoczekiwanych emocji, gdy trafiliśmy na trop niedźwiedzia.

Droga1

Pogoda nam dopisała, chociaż zdarzyły się przelotne deszcze, to jednak było ciepło i słonecznie. Takie warunki zachęcały do wielu pieszych wycieczek górskich i zdobywania szczytów, z których roztaczały się obłędnie piękne widoki. Fani dwóch kółek niemal całe dnie jeździli na rowerach, przecierając nowe szlaki turystyczne w środku miejscami niemal dziewiczej przyrody, również po stronie słowackiej. Były też kąpiele w Sanie.

Droga2

Tegoroczny obóz sportowy w Bieszczadach miał charakter multidyscyplinarny, bo zgromadził miłośników jazdy na rowerze, trekkingu górskiego, no i oczywiście tenisa. Treningi dla najmłodszych, sparingowe mecze, zajmowały sporą część każdego dnia. Ale nasi młodzi adepci "białego sportu" musieli się też wykazać dodatkowymi zdolnościami, gdy nad ośrodkiem przeszła w nocy intensywna ulewa i burza. Zaraz po śniadaniu musieliśmy przystąpić do "naprawiania" kortów, ale udało się i piłki znowu poszły w ruch.

Miksty3

Hotel Perła Bieszczadów okazał się wymarzonym miejscem dla spędzania czasu całymi rodzinami, lubiącymi aktywny wypoczynek. Wieczorami organizowaliśmy grille i ogniska. A szczególnie udał nam się wieczór spadających gwiazd, gdy wszyscy leżeliśmy na kocach wpatrzeni w deszcz perseidów.

Miski1

Obcowanie z dzika przyrodą przyniosło naszym dzieciom i ich rodzicom wiele radości i niepowtarzalnych wspomnień, ale i nieoczekiwany skok adrenaliny. Na spacerze, po krótkim 15-minutowym deszczu, w błocie znaleźliśmy świeży odcisk niedźwiedziej łapy. Wtedy zrozumieliśmy, że napis na tablicy ostrzegającej przed spotkaniem z niedźwiedziem, to nie atrapa dla naiwnych turystów.

Miski2

Natłok miłych wspomnień zostawił w naszych głowach same pozytywne myśli. A świadomość jak wiele jeszcze jest przed nami do odkrycia w Bieszczadach sprawia, że będziemy chcieli tam wrócić za rok. i spełniać marzenia wspólnie ze #Sportgas. Jeśli wiecie czym jest szczera #Pasja do sportu, pozytywna #Energia ludzi o podobnych zainteresowaniach i lubicie aktywny #Relaks, to musicie do nas dołączyć!